miercuri, 10 iunie 2009

anul acesta

I’m home! De mult asteptam sa stau in patul meu langa perna vacuta :D Simt cum incet, incet ma linistesc pentru ca anul acesta, uimitor, ca si anul trecut, am trait intr-un haos emotional. Totusi, ceea ce ma nedumereste pe mine cel mai mult este taria persoanelor de a tine supararea sau a altora de a nu isi recunoaste greseala si a realiza cu adevarat ce au provocat meaning indarjirea de a iesi ca tine. 
Anul acesta am reusit sa vad what I thought was the best at it’s worst. Am vazut minciuna, tradarea, cearta, tipetele how they took their place between my day to day life activities. Am fost socata anul acesta si cel mai mult nu pot sa zic ca de restul cat de mine. Si acum stai pe bune sa te gandesti. Tu esti mandru de tine? Toti carcotim toata ziua, buna ziua. Toti avem witty jokes about each other. E atat de usor sa fii rau! And I love it :D but anul asta mi-am dat seama de cum e sa stai cu cineva si cum toate defectele iti pot iesi la iveala fara sa vrei sau chiar sa stii de ele. Anul acesta nu am mai facut parte de blocajul sentimental din cadrul facultatii FSP, sectia engleza :D dar nici nu am avut nevoie. Vrei haos mama? Vrei? Ia d-aici! Direct acasa intre un copil blanos de care mi-e SUPER dor si un perete destul de subtire intre doua camere :D Dar avand ca apropiati l-) ( as in bff-uri :D) studenti de la fesepe ( fuste scurte parasute ) am trait in paralel si haosul lor! Si Doamne am avut ce! Si logic ca avem si toate personajele necesare pt a fi un remake prost al unui liceu american dar nu cred ca e nevoie sa zic care cine este. Dar acum simt ca se incheie pur si simplu iar o etapa din viata mea. Daca anul trecut stiam ca o sa am persoane de care o o sa imi fie super dor during summer time acum am si mai multe. So acest post este unul nostalgic pentru tot anul si schimbarile produse in el. Stiu ca multa lume draga mie a folosit cuvintele ‘if I could turn back time’ anul acesta si am fost pusa pe ganduri pentru ca eu am realizat ca viata mea a fost schimbata intr-un moment si intr-un an. 
So, how long it takes to change your life? What measure of time is enough to be life-altering?


4 comments:

kus spunea...

Tu ai vrea sa turn back time?

Si legat de ultima intrebare, e suficienta o secunda - literally.

Claudia spunea...

Poate dar stiu ca mi-e mai bine asa cu lectia invatata :D

kus spunea...

Te felicit daca ai invatat ceva. Unii repeta aceleasi greseli over and over again :))

Anonim spunea...

Iti raspund tot cu o intrebare: how long does it take for a word to come out?