joi, 18 iunie 2009

Noi

De ce sa imi fie dor de tine acum ? Oare asa de seaca sa ne fie natura? Eu am vazut ceva bun in tine si stiu ca e acolo. Nu sunt pregatita sa renunt. De ce sa renunt? Vreau sa fii tu cel din povestile mele cu zane. Vreau sa vii sa imi zici 'Te rog nu ma lasa' si sa nu mai pleci decat cu mine-n brate. Sa nu mai existe complicatii si jocuri. Sa nu mai existe minciuna si tacere. Sa nu mai existe lume intre noi. Sa fim doar noi. Vreau aceste trei litere care mi se par cele mai minunate. Vreau sa intelegi ce simt eu cand ma gandesc la ele. Simt caldura si pace. Simt ca sunt in siguranta cu tine si simt ca avem tot pentru a fi fericiti. Simt ca te fac fericit si simt dependenta ta de mine la fel de mare cum este a mea de tine. De ce sa imi fie dor de tine cand simt asa ceva? Daca as fi vrut tacere acum as fi soptit si nu stiu daca as putea sa tip mai tare decat am facut-o pana acum. Chiar nu stiu si chiar am obosit.

2 comments:

Ana-Maria spunea...

Sper ca visele tale sa se indeplineasca.

kus spunea...

De ce sa renunt? Why, indeed...
Devenim doctori docenti si la capitolul asta - presimt.