miercuri, 16 februarie 2011

kaleidoscope heart


'Povesteste-mi despre tine'. Crede-ma ca de mult nu mai stiu nimic cu adevarat legat de persoana mea. Poate doar ca imi place vata de zahar si ca mi se face cateodata mult prea dor. Am incercat sa ma ascund dupa multe scenarii si cateva pahare pline cu fum, cu aroma de cola cu visine. Mi-a fost bine un timp. Credeam ca imi place sa fiu superficiala. Sa nu simt nimic si nici sa nu ma mai gandesc de zeci de ori. Si-asa mi se zice ca i overthink things. Dar nu e mai usor. Mai usor ar fi sa fii cu adevarat prost si retardat emotional. Atunci ai avea o viata atat de linistita cu zile pline de somn si zambete proaste.
Cred ca te-as invidia atat de tare. Caci tu nu ai avea nevoie de un perete dupa care sa te ascunzi, de o persoana care sa te apere sau de un zambet de care sa te agati. N-ai intelege termenul de injustitie asa de mult cum ma chinuie pe mine acum. Sunt bipolara, blocata intre dorinta mea de a crede si sarcasmul care would bash that faith. Poate candva o sa am o balanta. Caci acu 2 zile in propia mea bucatarie am avut dovada vie de puritatea sentimentului dar acu 3, am cunoscut natura umana mult mai meschina si degradanta de cum am crezut vreodata ca poate sa fie.
De fapt, uite. Am mai aflat ceva nou despre mine. Mi-as fi dorit sa fiu proasta. Probabil as fi zambit mai des.

1 comments:

Ileana spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.