sâmbătă, 17 octombrie 2009

Un bleah general

Toamna in Bucuresti este momentul in care realizezi ca vrei sa te dai cu capul de pereti! I swear ca orasul si anotimpul asta inspira. Nu vreau sa zic ca imi este prea dor de casa, caci sincer nu imi este. La fel, chiar mai frig si urat e acolo. Faleza nord chiar este locul pe unde intra vantul in Constanta. Mi-e dor de unele chestii de acolo, dar in rest stiu ca nu mai am the place that i can call home asa cu toata inima. Dar sa revenim la Bucurestiul cel scarbos si toamna cea urata. Parca sunt doi villeins :D. Oamenii sunt tristi si infrigurati, la metrou numai fete triste si pana la os plouate. Si nu este genul cute ca un caine plouat, este genul bleah lasa-ma-n durerea mea plouat. Si frigul omg! si inca nu a venit adevaratul frig! Acum este asa, like a preview. Desi abia astept sa ninga 'cause i love snow. Facultatea care pare si mai trista pe cat trec zilele, cu tot felul de grupulete si fete care evita privirile. Am descoperit un serial fain named 'Damages' pe care il recomand for its sneakiness. Chiar sterge orice urma de porumbel ( kindness and cuteness and so on) In rest, imi doresc timp sa respir, caci se pare ca nu prea mai am intre job si facultate dar daca vreti sa va recomand the best ergonomic mouse, i can :D. Nu stiu domnle este o perioada trista si scarboasa si chiar sper sa se intample ceva sa ma scoata din starea asta de bleah general. Dar cine oh dar cine mai crede in minuni like people with genuine good intentions? All in all, very disappointed, mostly in you.