duminică, 23 august 2009

La nimereala sau appy :D

-> am decis ca si anul acesta sa particip la olimpiadele de toamna. Stiu, stiu este un gest foarte maret din partea mea. Mi-e frica rau doar de paralele dar in rest cred ca voi avea niste rezultate bune :D.
-> sper sa gasim noul penthouse in care voi locui alaturi de faimoasa Sandra Apostol ( o stiti ) care acum as we speak lucreaza! :O I know! :D
-> Inteleg de ce s-a facut serialul 'I love Lucy' ( inside one :)) )
-> sper sa gasesc job de maturatoare de strazi part-time caci imi doresc de mult timp :D
-> Sper ca 601 sa mearga pana cand ma mut
-> sper sa fac si sedinta aia foto programata de mult timp with dear Cata
-> Sims magic este super cute!
-> tae-bo with billy blanks will kill you :))
-> how i met your mother este the new friends
all in all ..uimitor ..nu stiu cum de zic asta ..tobele va rugam ..i am happy!
pam - pam